loading...
شعر-داستان
جلال بازدید : 68 چهارشنبه 28 دی 1390 نظرات (0)
منو یادت نمیاد میدونم
تا همین جاشم ازت ممنونم
دیگه حتی نفسم هم در نمیاد
کاری جز دعا ازم بر نمیاد
برو خوش باش برو شیرینم
من به آینده تو خوشبینم
برو که الهی خوشبت شی
مثله من درده جدایی نکشی
نوشه جونت همه بی کسیام برو خوشبخت شی
منو ول کردی با دلواپسیام برو خوشبخت بشی
اگه رفتی اگه تنها موندم برو خوشبخت بشی
اگه تو خاطره ها جا موندم برو خوشبخت بشی
نوشه جونم که همش دلتنگم نگران من نباش
اگه گریه داره این شعرم نگران من نباش
اگه عمرم داره از کف میره نگران من نباش
اگه هر شب داره نفسم میگیره نگران من نباشششششششششش



لطفاً نظر بدهید,باتشکر

برچسب ها شعر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 1,920